poniedziałek, 30 lipca 2012

galaxy shoes

Hej ! Mój lova lova znalazł fajny kawałek: http://www.youtube.com/watch?v=7zlofUjf9Hs.
Dziś postanowiłam odświeżyć trochę moje trampki które nie są pierwszej jakości. 
przeglądając filmiki na yt natrafiłam na taki w którym dziewczyna pokazuje jak zrobić galaxy Vans. Niestety to Karolina jest w posiadaniu Vans'ów ale z innymi też można eksperymentować :) Tak więc wzięłam moje szare trampki, farby (niestety plakatówki więc chodzenie w deszcz odpada) i zaczęłam. Obawiałam się trochę czy kolory się "zleją" ale poszło lepiej niż myślałam. Na pewno buty tamtej dziewczyny wyglądają lepiej ponieważ bazowym kolorem Vans'ów był czarne ale z moich też jestem zadowolona. Do nałożenia farbek użyłam gąbeczki do podkładu. 



a to filmik, którym się inspirowałam :

2 komentarze:

  1. Super Ci to wyszło, ja ostatnio sobie wybielałam końcówki spodenek i też muszę się pochwalić, że źle nie wyszło. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne! muszę sama zrobić takie cudeńka! ;3

    OdpowiedzUsuń