poniedziałek, 11 czerwca 2012

akcja regeneracja

Dziś coś dla zniszczonych włosów lub takich, które potrzebują odrobiny świeżości i odnowienia np. zniszczonych końcówek. Ponieważ moje włosy od codziennego mycia ostatnio osłabły zastosuje dla nich niespodziankę. Mój sposób na brak blasku i rozdwajające się końcówki jest bardzo prosty.
·         1 buteleczka olejku rycynowego
·         sok z połowy cytryny
Wszystko połączyć, nanieść na włosy i rozczesać rzadkim grzebieniem. Trzymać na włosach około 1 godziny. Po tym czasie należy dokładnie umyć włosy ponieważ olejek rycynowy jest dość gęsty i tłusty . Kuracje tą szczególnie polecam przy osłabionych cebulkach.
Olejku używam też na rzęsy, podobnież od tego staja się gęstsze i mocniejsze ;) A przynajmniej mój chłopak tak stwierdził.
Przy okazji będąc w Rossmannie zakupiłam jedwab w płynie  firmy LOTON - ProVit , na moje zniszczone końcówki  oraz Gliss Kur firmy Schwarzkopf. Dziś akcja regeneracja . A wy jak radzicie sobie z własnymi włosami ?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz