środa, 27 czerwca 2012

do kolekcji

"Wziąłem głęboki oddech. Patrzyłem na niego przez dłuższą chwilę.
-Nie wydymam cię.
Roześmiał się.
- Chcę się tylko trochę pobawić, to wszystko. Potem dam towar i możesz zrobić co chcesz."


To cytat z mojej nowej książki "Dyscyplina" Paco Ahleren'a. Wiecie jak wybieram książki? Czasem czytam krótki opis z tyłu okładki jednak to jakoś mnie nie satysfakcjonuje. Przeważnie tobie tak, że otwieram książkę i czytam dwa pierwsze zdania które zobaczę - jeżeli mi się spodoba to ją biorę bez zastanawiania. Książka to "niezwykła układanka tajemnic, muzyka, wschodnia filozofia i szachy...". Opis tak na dobrą sprawę niczego nie mówi ale ten cytat mi się spodobał więc wzięłam :)
Dołącza do mojej kolekcji. Już nie mam gdzie chować tych książek -.- 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz