piątek, 1 czerwca 2012

kolorowe dziurkacze + game

A tak dzisiaj spędzam dzień dziecka. Kolorowe dziurkacze z różnymi kształtami podbiły moje serce, są megaśne. Od razu wpadły w moje ręce i bawię się nimi cały czas, dzieci mają jednak zabawki warte uwagi. Chyba dzisiaj jest dzień, w którym obudziło się we mnie małe dziecko. Kupcie mi też takie, proszę ładnie! Nawet moja mamusia stwierdziła, że ktoś pomyślał tworząc te zabawki. Zgadzam się z nią w 100%. Zarówno tym małym jak i tym dużym sprawiają wiele radości. Myślę, że nie tylko mnie urzekła ich kolorystyka jak i te wzorki, które można za ich pomocą uzyskać. A oto i one:


ktoś był geniuszem wymyślając to.


Następną zabawką jest przenośna konsola firmy OVERMAX. Gdziekolwiek jesteś i cokolwiek robisz, przenośna konsola OVERMAX zapewnią Ci natychmiastowy dostęp do gier.
Od dziś dzięki rewelacyjnej grafice granie na przenośnej konsoli stanie się przyjemnością, a podróże już nigdy nie będą wystarczająco długie.

Opis techniczny urządzenia: 111 gier w pamięci urządzenia, kolorowy wyświetlacz 2,7 LCD, wejście AV umożliwiające podłączenie do Twojego TV, bardzo łatwa w obsłudze, rozbudowane MENU dzięki któremu dotrzesz do ulubionych gier, jest bardzo lekka i pasuję do dłoni, wyraźna i płynna grafika sprawia, że podczas gry emocje sięgają zenitu, regulacja głośności. Cena około 90 zł. Idealna na prezent dla tych małych jak i dużych dzieciaszków.


A oto i to cacko.

1 komentarz:

  1. przypadkiem trafiłam na Waszego bloga,
    i muszę stwierdzić, że jest świetny!
    będę do Was zaglądać często.
    trzymaj się Kochane, buziaki ;**
    jak znajdziecie chwilkę, zapraszam do siebie

    PS wspaniałe te pieczątki ;)

    OdpowiedzUsuń