czwartek, 7 czerwca 2012

Sposób na nudę

Jeżeli siedzisz właśnie przed komputerem i przeglądasz blogi lub kwejka może czas na odrobinę kreatywności, a przy okazji coś nowego? Ja swój sposób na nudę znalazłam. Kiedy w pochmurne dni nie ma co robić, a pogoda za oknem nie zachęca do wyjścia , zawsze  można pobawić się... modeliną :) Tak, dokładnie - modeliną. Jakiś czas temu przechodząc obok sklepu zauważyłam ją i od razu wpadł mi do głowy pomysł na kolczyki. Kupiłam potrzebne przybory i tak zaczęła się przygoda z własną biżuterią. Spróbujcie, może i wam się to spodoba :)??



To kilka moich kolczyków.

cookie monster - mój ulubiony ;)

 

 

a to prezenty dla Karoliny, kolczyki jabłuszka i przywieszka ciasteczko

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo często bawię się modeliną. :D Za jakiś czas wstawię kilka swoich tworów na bloga. ^^

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uroczee!;3
    Zapraszam,nowa notka!

    OdpowiedzUsuń